Tuesday, April 22, 2008

happy birthday

النهاردة انا عندى 14 سنة



so



happy birthday to me




انشاء الله هعمل بوست قريب اكتبلكم فية عن السنة اللى فاتت من عمرى واللى جاية انشاء الله

بس دلوقتى انا مبسوطة جدا لان لقيت ناس مش كنت اتوقع انهم يفتكروا عيد ميلادى فاكرينة

بس بجد دة احلى عيد ميلاد
علما بانى مش بحتفل باعياد الميلاد زى الناس وحفلات وخروج وكدة

بس فى حاجات حلوة حصلت فى نهاية السنة 13 مع انى مش كنت متفائلة بيها
المهم اهى عدت على خير


اه صحيح فى بوست انا بقالى كتير مأجلاه عن برنامج العاشرة مساءا انشاء الله اكتبة قريب

بس الدراسة والله معطلانى شوية

هطلب طلب صغنون فى الاخر
يا ريت لو حد علق من اللى اتعاملوا معايا من خلال المدونة يبقى يكتبلى رأية فى اللى شافة منى
يعنى اية اللى وصله من شخصيتى من خلال المدونة
واية محتاج تعديل وكدة

اما بقى اللى اتعامل معايا وجها لوجة
وشاف ولو جزء منى ومن شخصيتى يا ريت يكتبلى رأيه وبصراحة

ميرسى اوى

12 comments:

wanna b a physician said...

كل سنة وانتى طيبة وعقبال 1000 سنة

mohand said...

كل سنه وانتي طيبه يا جميل

وبالنسبه لراي فانا كاتبه في بوست عندي

اسمه كلمتين وبس


تحياتي

موناليزا said...

كل سنة وانتى طيبة وعقبال 110 سنة
اما عن رايى فاعذرينى لان دى تقريبا اول زيارة

shirry said...

كل سنة وانتي طيبة يا بت
وابقي هاتي الموموري من عند صاحبتك بقي

tomy&kavo said...

كل سنه وانتى طيبه وعقبااااااااااااال 10000000000 سنه يا فله
اما عن رايى فى شخصيتك باعتبارى من اللى هما اتعاملوا معاكى وجها لوجه
فانتى شخصيه طيبه ومحترمه وجدعه وعقلك كبييييير
وانتى من الناس اللى انا اعجبت بتفكيرهم وشخصيتهم
بس طبعا فى بالاضافه للحاجات دى شويه خذعبلات كده فى شخصيتك وحاجات مش اللى هى وهى................................................................tomy

WhatEver?!!! said...

wanna b a physician
وانتى طيبة وميرسى اوى

mohand
وان طيب يا احلى مهند
طبعا قريت رايك فى البوست وميرسى جدا على رفع المعنويات دة
بس والنبى مش تزعل انى مش قادرة اتابع اليومين دول

monaliza
وانت طيبة يا جميل وعموما يا ريت تكونى من زوار المدونة وتقوليلى رايك المرة الجاية

WhatEver?!!! said...

shirry
وانتى طيبة يا حبيبتى ميرسى اوى
وبعدين انتى هتزلينى بالميمورى علشان انتى اللى جايباها ولا اية؟؟؟؟ظ

tomy
اولا وانت طيب يا طارووق
ثانيا ميرسى على رايك الحلو دة لو الجانب الحلو دة بس بصراحة انا زعلانة منك جدا علشان مش كملت وقولت العيوب
انت عارف انى بتجنن من النقط دى

بترفعلى الضغط

Tamer Nabil Moussa said...

كل سنة وانتى طيبة

عيد ميلاد سعيد


ربنا يكرمك


تحياتى

Anonymous said...

كل سنة وانت طيب
على فاكرة انا عاجبنى اوى الحديث اللى انت كاتبه وكاتب اعلاه سبب اللى احنا فيه
والله عندك حق

همسات دافئه said...

happy birthday to u
14 سنه بحالهم لاء بصراحه أنا مستنيه أعرف انجازاتك فى سن ال13
وطبعا أجمل من الترته والشموع ان الناس تفتكرك أو مسج تجيلك من حد مش متوقعاه بس برده لازم
يالا ذاكرى كويس:)
شيماء

mohand said...

ارجو المرور علي اخر موضوعاتي في مدونة الباحث عن الحقيقة باسم استفتاء عن الافتاء يهمني رايك
تحياتي

kaed said...

كل سنة وإنت طيبة